falla fritt

Bara för att Miss J här skulle slå på och uppdatera var tionde min med ett antal inlägg så får väl jag också dra mig i kragen och ordna ett här jag också!

Kom hem från ewin för en liten stund sen, "don't use the bathroom" jag är inte den skyldige så ni inte får för er det! haha.   Passa även på att köra hem moppen, och som ni kanske vet så är det vääldigt mycket snö, vilket betyder halt på vägen! Sladda till några gånger, men gjorde inte bort mig så mycket att jag ramla iaf, vilket hade varit lite pinsamt. haha

Har somsagt varit i stan idag och shoppade lite behövande kläder! Köpte bla jeans, andra byxor, leggings, linne, t-shirt, smink, tunika/långtröja liknande, "jacka" och en annan långärmad tröja. Allt allstå väldigt behövligt just nu! Imorgon ska jag åka in till stan igen men med den här gånge jenc. Ska fixa lite till nyår, allt står ju i några in lägg tillbaka så jag behöver inte upprepa allt ;) 

Nu ska jag gå och göra en ost/gurk macka och lite oboy så är kvällen så gott som gjord sörrdu ewankevan :D

tog nyss bild på allt det inköpa men kom nu på att en sladd kanske är bra att ha då? Som självklart är hemma hos mamma!!!

Klippa lugg igen kanske??

Kommentarer
Postat av: e

HAHAHAHAHAH VÄNTA DU BARA FIDO

2009-12-29 @ 22:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0