En vecka kvar!

Nu är det bara en vecka kvar till jullovet, tänk att jag har gått 1 termin i gymnasiet redan då.

Idag har jag bara legat hemma och slappat, behövligt från gårdagens kväll. Jag tappade rösten totalt och ingen hörde vad jag sa typ, helt sjukt var det. Så får se hur jag mår imorrn eftersom att jag har haft ont i halsen flera dagar och nu världens hosta med, ajaj får inte bli sjuk nu sista veckan eftersom att vi har 2 prov! Så i veckan blir det plugg, men känner jag mig själv rätt så sitter jag med matten dagen innan och svär över att jag inte fattar, hihi.
Nyss så målade jag mina naglar i en jättefin färg, röd med skimmer i. Super sött!
Imorrn så ska jag fixa med mitt cv och kolla vart jag får min APU plats, sen kolla efter julklappar! har hela fyra st kvar så jag bör nog leta på nu. Hårfärg ska även inhandlas imorrn, jag har förstått det nu att jag inte kommer att få någon tid innan jul och nyår för att det är så fullt överallt så då får jag väl ta saken i egna händer!

Ja, det var väl vad jag hade att skriva ner nu i korta drag. Hörs och syns bubb! /J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0