Don't know if I can make it or not

Igår var en totalt kaos dag. Berättade tydligt och sa att jag vill intee ha någon hätta, men vad blev det? Jo en fucking hätta! Slut resultaten blev iaf orange.. Vilket då resulterade till en väldigt grinig kväll, så nu känner jag mig skit taskig för att jag låg där i sängen, muttrade, nästan grät och var hur grinig som helst. Förlåt Marcus du vet att jag älskar dig. Men jag är tjej och vi blir jäävligt förbannade när håret ser ut som en morot. Men idag hade iaf jennifer i någon toning så nu ser det lite bättre ut iaf :) TACK.
Åkte sen på kvällen och simmade lite, jobbigt men otroligt skön efteråt.

Jag har tydligen gjort ett vad om vad gällande nyår. Bör jag dra mig tillbaka??

F

Kommentarer
Postat av: Jennifer

nej, ett vad är ett vad och du lever bara en gång! :D

2009-12-02 @ 19:25:06
Postat av: frida

hmm :D

2009-12-02 @ 19:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0