bara för att !

Nu ska jag bara för att uppdatera er om min kväll extra mycket! ska vi säga fem inlägg? hehe, nu ska jag se hur det är att vara storbloggare och ha press på sig att skriva MINST åtta inlägg om dagen.. kommer säkert bli så att jag slänger in någon bild på nån julklapp eller något nyinköpt ifrån sthlm, vi får se helt enkelt.

Mamma skulle nog ha över lite tjejkompisar ikväll så jag får nog roa mig själv nere på mitt plan. Funderar på att bara prata av mig med julia hela kvällen, OMG (internskämt) vad jag kommer att sakna henne nu när hon imorrn drar till varma underbara Egypten, snyft. Jag har varit där fyra gånger och vet hur lovely det är där.. kommer kännas tomt utan henne i en hel vecka men ha det bäst där borta hjärtegull! <3 (jag är iaf glad att vi kommer skype(a) varje dag)

I nästa inlägg får ni se min fina rosettsamling (a)

Puss J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0