3

Skrev ett inlägg igår som inte publicerades och nu är det borta, aja skrev om att julia fyllde 16år! och att jag hade beställt en DIF tröja, det kanske var lika bra att det inte publicerades för tröjan blev aldrig beställd för att det krånglade. Jag och mamma ska beställa den idag istället! så i slutet av nästa vecka får jag den förhoppningsvis, visar såklart då!

Idag är jag hemma ifrån skolan, kände att jag hade ont i halsen igårkväll och det hade inte gått över när jag vaknade, börjar bli lite bättre nu faktiskt redan och det är ju ett bra tecken på att det inte var halsfluss iaf, skönt :) kommer nog till skolan imorrn om det blir bättre.

Nu ska jag fortsätta att kolla på PH avsnitten, hade inte sett ett enda för jag har missat den serien nu totalt. Så tar igen alla 14 avsnitten idag tills ikväll ;) är på avsnitt 8 nu så ses senare! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0