1 dag kvar

Sitter och väntar på att maten ska bli klar, sen ska jag träffa snutt och då ska vi byta julklappar! jag är dö nyfiken på vad det finns i, haha jag blir alltid det och speciellt i födelsedagspresenten ;)
Igår fick jag allt inhandlat och lämnat. Min jul kan komma nu för jag har även fixat kortet till moppegrejen och hjälp, ser ju inte klok ut. Aja, bara jag förhoppningsvis som kommer behöva se det.

Har även fått lite musik i min ipod av jossan igår, ska lägga in lite flera idag hade jag tänkt men det gäller att komma på låtar också..

det var allt jag hade förtillfället som jag ville dela med mig av, hah. PUSS J

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hoppas det går bra med ipoden :) <3

2009-12-25 @ 00:26:46
URL: http://sundaancekid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0